dimecres, 11 de març del 2009

fins la potlla

estic fins la potlla d'aquest clima imprevisible amb el k no pots programar res.
estic fins la potlla de pujar muntanyes i no veure mes de dos metros enlla.
estic fins la potlla de correr maratons per carreteres obertes al transit.
estic fins la potlla de no entendre els acudits k tothom fa a tota hora, sense venir a cuento, sigui quin sigui el grau de confiança k tinguis.
estic fins la potlla de k per fer un treking hagis de reservar amb 36 millions de segles d'antelacio ( "es k potser llavors ja l'he dinyat. sap, senyor ranger?")
estic fins la potlla dels tuneros (els de la tuna no. aquests hasta em cauen simpatics, con sus ropitas y sus cosas. vull dir els dels cotxes tuneaos, k tenen com a esport nacional donar voltes a la manzana rechinando rueda i amb la "musica" a to trapo)
estic fins la potlla de k el vi porti ou, llet i... peix!!!
estic fins la potlla de pelarme de fred a l'estiu. ahir no vam passar de 8º, avui al mati estavem a 3º. dins de casa anem amb plumi i amb l'estufa engegada.
OSTIA BEEP,BEEP!!!

sort de la marta, k cada dia esta mes guapa.
...i de la cervesa, que es bona, barata i abundant.

2 comentaris:

lo cunyao ha dit...

Cunyao!
Com va dir el poeta:
De la potlla vindreu i fins la potlla acabareu...veig que el kiwiwinter es presenta hard, pot-ser que vagis pensant en cremar algun marc de finestra o la tapa del kiwiwater pa caldear l'ambiente...je, je

Anònim ha dit...

...la òstia!!! al final resultará que el millor lloc per viure és Mataró...jejejeee
power